Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

luni, 18 aprilie 2011

Poveste poate reală

  



         Prietena: - Vroiam să te întreb ceva ... îl mai iubesti ? Fii sinceră cu mine pentru că mereu ai fost aşa şi întotdeauna mi-ai zis exact ce simti!
             Fata: - NU !
         Prietena: - Nu şi atȃt ? E mult prea radical acest NU, mai că nu-mi vine să cred ! După atȃta timp, de ce această schimbare ?
            Fata: - Pentru că aşa trebuie, prin simplul fapt că am crescut şi m-am maturizat iar el s-a schimbat destul de mult. Sincer, nu am crezut niciodată cuvintele lui goale de ce le-aş crede acum? Poate l-am iubit, dar asta a fost demult, acum nu îl mai iubesc sau iubesc băiatul de atunci, nu ceea ce a devenit acum. Dar nu ... nu îl mai iubesc !
        Prietena: - Iţi  lipseşte ?
             Fata: -Ştii, cu tine mereu am fost sincera aşa că nu te voi minţi ... uneori îmi lipseşte, dar sunt prea sătulă de tot ce s-a întȃmplat, sunt sătulă de tot ce-mi aminteşte de el, de toate scuzele şi vorbele aruncate, de sentimente false ... nu îmi mai pasă de el, nu vreau să mai aud de el, am fost mult prea dezamăgită şi am suferit destul, acum am început un nou capitol al vietii mele în care el nu are ce căuta! Dragoste poate că nu a fost între mine şi el ci doar o iluzie a acestui sentiment !
       Prietena: - Vei mai crede în dragoste?
            Fata: - Ce sunt cu toate întrebările astea?
       Prietena: - ...
            Fata: - Da, în dragoste o să cred mereu, din vina unui băiat ce m-a făcut să sufar nu voi renunţa să cred în dragoste, în ceea ce e frumos, fi sigură de asta! Dar, de ce toate aceste întrebări? Ai să-mi spui ceva?
      Prietena:-  Suntem prietene şi vroiam să ştiu dacă mai simti ceva pentru el ... deoarece ... începe să-mi placă băiatu, am tot vorbit de cȃnd v-aţi despărţit şi ne înţelegem foarte bine. Azi am decis să ne întȃlnim...
     Fata: - Cee??
        
            S-a ridicar şi a plecat, chiar dacă nu vroia să mai creadă că ţine la el, mai ţinea şi durea ceea ce se întȃmpla ... durea faptul că nu se aştepta din partea prietenei la acel lucru, persoana în care a avut încredere de mic copil azi a dezamăgit-o ! ...

         Ajunsă acasă, fata îi trimite mesaj prietenei: “ Să vă iubiţi mult! Iar tu, să nu vi la mine cand te va face să suferi, cand îţi va face şi ţie ceea ce mi-a facut mie, căci azi pe mine m-ai părăsit pentru el! Uită de tot ce a fost între noi, uită că am fost mai mult de cȃt prietene! Să fi fericita !”...
                                      
                            ... După cȃteva ore în care a aşteptat un mesaj de la prietenă, fata a decis să-şi pună capăt zilelor neputȃnd accepta ideea ce acum băiatul pe care ea credea că nu îl mai iubeşte o sărută pe cea ce i-a fost ca o soră pȃnă acum cȃteva ore.




P.S.: Imaginaţia , locul unde toate ideile prind viaţă într-o ficţiune aparte.

4 comentarii:

  1. Poveste insipirata din fapte reale. Nu exista loc de "poate". Cu unele ajustari, ar putea fi povestea mea si a Ancai/. Mi se pare ca ai fost putin sadica la final. Ar mai trebui adaugate niste personaje care se baga pe sub pielea tipei ranite(chill, persoanele de fata se exclud) si inca un personaj gen "razboinica luminii x" care vrea sa se razbune pe nenorocita care i-a furat iubitul celeilalte. O sa vorbim pe mess si poate reeditezi istorioara. PS, keep going. Imi place cum scrii. Theeeeo:**

    Semnat: Strumffi:d

    RăspundețiȘtergere
  2. Ih, ma bucur ca iti place cum scriu si ma bucur ca citesti aceste mici "povestioare".
    Sunt deacord nu reeditare, cred ca o sa fac o alta postare (varianta II) asa pentru tine :">.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu vreau "asa ca pentru mine". Vreau 100% inspirata din fapte reale. Asta e in proportie de 50% reala. Va trebui sa faci un studiu de caz:)). Varianta acuzatei, varianta fetei careia ia fost tradata increderea, varianta bagatorilor de seama( razboinica luminii x) plus variante optionale! "ci ti puuup ,muah-muaaaah"

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai dat de lucru si ma bucura lucrul acesta. Sper sa reusesc sa fac postarea la care tu te astepti.
    Multumesc pentru idee.
    Pupic la Strumf :*

    RăspundețiȘtergere