Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

duminică, 3 aprilie 2011

Oare ai să mai vi ?



Ȋn vis, vrei nu vrei eşti doar al meu !
Aşa a fost şi în astă seară, cȃnd te-am simțit atȃt de aproape şoptindu-mi cuvinte de dor.
Mă ţineai în brațe şi mă sărutai jucȃndu-te cu buricul degetelor pe trupul meu gol ce era străbătut de fiorii dragostei.
Ȋmi umblai prin păr ca adiera vȃntului ce vestea aproprierea primăverii.
Zȃmbeam şi te priveam, nu vroiam să cred că o să pleci.
... Ştiam că visul e pe sfarşite.
Aşa că te-am iubit necontenit pȃnă-n clipa cȃnd m-am trezit singură în patul rece cuprins de razele soarelui.
............................................................
Din nou m-ai lăsat singură.

Oare ai să mai vi ?
Eu am să te aştept ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu