Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

luni, 4 aprilie 2011

Al meu, a ta !


Îţi aud paşi pe hol.
Uşor bagi cheia în uşă şi intri în casă.
Îţi aşezi neordonat haina în cuier grăbit, eu te privesc din pragul uşii sufrageriei.
Te apropii de mine mă iei în braţe umblându-mi prin păr şi mă săruţi.

Trupu-mi înfierbântat mi se lipeste uşor de recele peretele iar fiorul dragostei începe a-mi curge prin vene.
Uşor îmi săruti gâtul iar cu degetele parcă vrei a scrie ceva pe spatele-mi rămas gol.

Îţi simt parfumul atât de apăsător cum mă cuprinde.
Îmi şopteşti că vrei să fiu a ta !
Şi ce-a urmat e confidenţial.



2 comentarii:

  1. I am a person considered offensive to society, nineteenth century tell a thousand views, I visited your blog and I love, a hug from Reus Catalonia and many thanks for visiting my blog, you are a very brave person.

    RăspundețiȘtergere