Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

luni, 18 aprilie 2011

Cine era el ?


M-a privit cu ochii mari si verzi şi şi-a văzut de drum chemȃndu-mă după el. Mergea spre nicăieri în visul meu. Era grăbit.  Ȋşi întorcea din cȃnd în cȃnd privirea spre mine, căci îi urmăream paşii. Cȃnta o melodie de dor mergȃnd privind apusul ce-nconjura parcul. Avea o cămaşa ce-mprăştia mirosul tare de parfum ce-mi trecea prin părul care-mi contura umerii goi. S-a oprit pe ultima bancă şi m-a aşteptat privindu-mă cum mă aproprii de el.
A întins mȃna spre mine, o lacrimă a căzut din ochiul lui. 
L-am atins şi a dispărut.
M-am trezit speriată căutȃnd un răspuns pentru acest vis şi nici în momentul actual nu ştiu cine e acel băiat.
......................................
Vino dragule şi în seara asta în visul meu, te rog!
Am să te aştept!

Un comentariu: