Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

joi, 1 septembrie 2011

De ce? Spune-mi de ce ?!


De ce acum? 
De de iar trebuie să trec prin asta?
 De ce eu ? De ce tu? De ce noi?
 De ce eşti departe? 
De ce nu pot fi lângă tine?
 De ce te iubesc? 
De ce mă doare atât de tare? 
De ce mor de doru tău ?
De ce am nevoie de tine în fiecare minut?
De ce îmi e sete de tine?
De ce sunt aşa aiurită când nu te simt?
De ce trebuie să zâmbesc chiar de nu pot?
De ce mă prefac că îmi e bine?
De ce trebuie să fie lucrurile mereu complicate ?
De ce nu putem trăi fericiţi până la adânci şi bătraneţîmpreună?
De ce trebuie să mă hrănesc cu vise?
De ce nu pot sta în braţele tale?
De ce nu eşti lângă mine când soarele răsare?
De ce la apus dispari ca şi-n vis?
De ce nu te am?
De ce exist?
De ce se întâmplă toate lucrurile astea?
De ce dau atâta importanţă distanţei?
De ce îmi e teamă ? De cine îmi e teamă oare?
De ce iar?
De ce eu? De ce tu? De ce noi?
Spune-mi iubitule, de ce ?! 


De ce nu eşti aici să-mi răspunzi?
Unde eşti acum ? 


... 
Imi lipseşti şi azi la fel ca ieri!

P.S.: Oare poate cineva să-mi răspundă acestor prime întrebări?

3 comentarii:

  1. As vrea sa iti folosesc poezia in ideea ca vreau sa o copiez ca sa exsersez recitatul, daca pot sa spun asa. Te-ar deranja?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma deranjeaza, Bee.
    Chiar imi face placere. :*

    RăspundețiȘtergere