Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

joi, 1 septembrie 2011

Unde erai când toamna a venit? ...


… Si unde erai tu când vara a plecat?
Stiu, nu erai aici… şi multe s-au schimbat.
In ochii mei tu vei găsi acum durerea
Si nu mă vei putea scăpa de ea.

… Si unde erai tu când toamna a venit?
Stiu, nu erai aici… dar eu am fost cu tine mereu,
Visand că într-o seară cu cerul luminat,
Te vei întoarce ca-n acea zi de vară cand ne-am întalnit.

… Si unde erai tu cand vara a plecat?
Stiu, nu erai aici… dar ce păcat iubite,
Că toate clipele atât de repede trec,
Si tu ai uitat din nou să-mi spui un “te iubesc”.

… Si unde eşti tu azi când toamna a venit?
Stiu, nu eşti aici… nu eşti cu mine,
Dar te simt cum mă ţi de mână în asfinţit,
Si ştiu că dragostea azi stă doar în mâinile noastre!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu