Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

sâmbătă, 10 septembrie 2011

Si ce?!

Te vreau! Si ce?! Te întorci?
Plouă! Si ce?! Mă vezi?
Te văîn fiecare el! Si ce?! Tie nu îţi pasă.
Mă simt singură! Si ce?! O să vorbeşti cu mine?

Te iubesc! Si ce?! Te întorci? 
Plâng! Si ce?! Mă vezi?
Mi-e dor de tine! Si ce?! Tie nu îţi pasă.
Mă simt distrusă ! Si ce?! O să vorbeşti cu mine?

 Te-am iertat! Si ce?! Te întorci?
Zâmbesc! Si ce?! Mă vezi?
Amintirile nu-mi dau pace! Si ce?! Tie nu îţi pasă.
Mă simt părăsită! Si ce?! O să vorbeşti cu mine? 

Te urăsc! Si ce?! Te întorci?
Mint! Si ce?! Mă vezi? 
Nu te-am uitat! Si ce?! Tie nu îţi pasă.
Mă simt schimbată! Si ce?! O să vorbeşti cu mine?



P.S.: Nu ştii prin ce stări trec mulţumită ţie. :) 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu