Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

vineri, 23 septembrie 2011

V and A. T and S.

...................................................................................

V and A.
T and S.

V. - Cel ce este langa tine cu o vorba buna chiar daca te cunoste doar de 10 minute, cel ce te aduce cu picioarele pe pamant, cel ce iti aduce zambetul pe buze cand ai nevoie si crezi ca nu poti, cel ce stie ce inseamna iubirea, cel ce stie sa fie el insusi, cel  in preajma caruia nu te-ai plictisi, cel ce e atat de dragut cand te priveste fix in ochi, cel ce nu suporta expresia "femeia mea" insa i se pare ca suna frumos "fetita mea", cel ce mi-a fost alaturi doar prin simplul fapt ca m-a ascultat si ca mi-a tot repetat "oare cand o sa te vad si pe tine odata fericita?".

T. - Cea ce are nevoie de el, de mangaierea lui, de sarutul lui, de zambetul lui, cea ce isi asterne ganduri clipa de clipa, cea ce l-a simtit alaturi cand nu se astepta, cea ce stie ca daca il are in preajma pe el nu se poate plictisii, cea ce e adusa cu picioarele pe pamant de el, cea ce crede ca e atat de dragut, cea ce o sa fie fantoma de care el nu v-a putea scapa.

A. - Cel ce parea necunoscut, cel ce stie ce inseamna " a insela" , cel ce fara sa-ti dai seama te ajuta sa treci peste dezamagirea ce te apasa, cel ce vrea sa iubeasca, cel ce este simpatic de la prima vedere.

S. - Cea ce cauta ceva de negasit, cea ce viseaza la nimic, cea ce crede ca el e simpatic, cea ce nu poate uita, cea ce zambeste mai mult atunci cand ii e greu, cea ce crede in puterile ei, cea ce il poate avea pe el.

V and A, care apar la terasa dupa ce T and S sunt deja ametite de la berea bauta pana atunci.
 Prima daca cand ei se intalnesc.
 Incep tot felul de discutii, in care fetele rad in hohote iar baietii se uita parca speriati la ele.
 Oare ce cred ei despre fete? Dar fetele despre baieti?

Intalnirea a luat sfarsit, acum au ramas doar acele intrebari intr-un fel banale... 

T.: Ce impresie ti-ai facut despre mine?
V.: Poi ti am mai zis...esti o fata cu multa energie...si prietena ta cu si mai multa energie
V.: Oriqm parere buna
V.: Da tu?
T.: Eu, nu imi prea fac pareri despre oameni asa din prima.. insa esti de treaba, glumetz si nu cred ca cineva s-ar plictisi in preajma ta .
..........

A.: Ce-ati facut dupa...a-ti mai stat?
T.: Am mai stat 10 minute maxim si am plecat.
A.: Aha.
A.: Mai vreti sa iesiti cu noi?
T.: Da,
T.: Adik eu una da, normal.
T.: Nu stiu Stefania...
A.: Aha,
A.: Nu i-o fi placut Stefaniei de mn..daca nu o sa vrea
T.: Ea a spus ca esti simpatic, deci taci!
T.: Tu ce parere ai despre noi asa la prima vedere?
A.: Voi sunteti de treaba,deschise si va traiti viata, imi place asta.


P.S.: Ne-a placut mica "ieseala" cu voi, asteptam si partea a II-a.

. Postarea asta e pentru voi: Vlad, Adi , Stefania. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu