Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

vineri, 16 septembrie 2011

O veşnicie ...


Un timp trecut ce pare-o veşnicie,
Si e o veşnicie de când ai plecat,
O veşnicie de când priveam luna alături de tine.
 
M-ai uitat, ştiu!
.....

Te ştiu de atunci, iar azi îmi pare-o veşnicie,
Si e o veşnicie de când noi visam,
O veşnicie de când mă iubeai.
 
M-ai uitat, stiu!
......

Am fost împreună în acelaşi vis şi de atunci pare o veşnicie,
Si e o veşnicie în iubire,
O veşnicie şi aceeaşi gelozie.
 
M-ai uitat, ştiu!
.......

Te-am aşteptat…
Si-n veşnicia ce urmează,
Te ascult pe tine, sunetul tăcerii.
 
M-ai uitat, ştiu!
.....

P.S.: Scumpule, te-ai întors... însă nu la mine...
Dar în adâncul sufletului meu mai există o sperantă
Incă te aştept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu