Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

miercuri, 7 septembrie 2011

Plecării tale ...

Ieri, am vrut să fac o postare pentru tine, pentru plecare ta la Moldova.
Insă acum, când am găsit putin timp liber să fac acest lucru, nici nu ştii cât de greu îmi e.

... Am vorbit cu Costi de dimineaţă şi era trist, însă starea lui de acum câteva minute m-a făcut să cred cu adevărat că te iubeşte. Vorbeam şi ne gândeam ce o să ne facem fără tine...
Exact! Te vom suna din 5 în 5 minute, te vom stresa doar pentru a fi siguri că eşti bine. 

Stim că pleci în concediu doar pentru câteva săptămani... că te vei întoarce acolo unde ai fost mereu, însă inimii lui Costi nu îi poţi spune asta, nu poate înţelege că o să fi departe de ea.
Uneori, am senzatia că îi e teamă ca nu cumva să te piardă, oare aşa e sau ma însel? 
In fine, acum şi eu stau şi mă gândesc ce o să fac când voi intra pe mess sau radio şi tu nu o să fi? Cum o să mă simt? ... Stiu! O să fiu tristă, fără chef. O parte din mine nu o să fie găsită... şi acea parte eşti tu . 

Vreau să ştii că: o să ne lipseşti enorm, o să ne gândim la tine în fiecare secundă, o să te bârfim mai mult decât o făceam, o să stăm cu inima în dinţi gândindu-ne ca nu cumva să păţeşti ceva pe acolo şi ... nu vom înceta să te iubim!

Sperăm că o să te distrezi, că o să îţîncarci bateriile pentru a putea lua de la capăt lucrurile pe care le-ai lăsat baltă pentru o clipă, speram să nu ne uiţi si să fi cuminte! Noi nu te vom uita şi vom avea grijă de noi aşa cum te rugăm sa ai şi tu de tine!

Stim că nici ţie nu îţi e usor,
Tati Tati şi fata ta te iubesc şi o să-ţi ducă lipsa!

P.S.: Pentru ca poza asta îţi place ţie, Mami Mami!:*

4 comentarii:

  1. Pt k va iubesc prea mult j pt k o sa mi lipsiti la fel de mult! P.s-> Nu uitati ca ati fost, sunteti j veti fi mereu peste tot in inima mea:X:X:X O sa am grija de mn aja kum veti avea j voi grija de voi! Va iubesc skumpilor! Balerina voastra!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca am uitat sa spun in postare, drum bun maine!
    :* TE IUBIM SI DEJA NE LIPSESTI! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. Ms frumos! O sa va sun knd ajung stati lin:-j jtiu ff bn sentimentul:-j deja imi lipsiti j voi mie:-| dar va iubesc j asta ma face sa fiu puternika! imi jtiti vorba: capul sus, privirea inainte, fundul inapoi:))) j dai bataiee...ah j creasta j barbierit..k sa nu uitam=)))) Sunteti ai mei j va iubesc k ochii mei din kap:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. :X Esti a noastra si nici nu iti poti da seama cat te iubim si cat de greu o sa ne fie. Dar o sa fim unu langa altu si vom trece cu brio.
    Distractie placuta acolo. :*

    RăspundețiȘtergere