Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

duminică, 28 august 2011

Ei doi contra lumii ...

Am spus: "Gata, nu mă mai bag... nu mai am ce caută în relaţia lor. Am încercat să le fac bine, dar dacă ei nu văd cât se iubesc nu mă pot bate cu morile de vânt!" şi am repetat această frază la infinit căci nu am renunţat, nu mă lăsa inima să nu pârăsc de la unu la altu ceea ce simt, nu puteam să fiu indiferenta iubirii dintre ei. 
Le vroiam binele, îi vroiam împreună!
.........................

Si a venit şi ziua asta în care să mă bucur atât de mult că am facut anumite lucruri, că am vărsat lacrimi alături de ei, că le-am provocat durere dar şi fericire, că am minţit, că am spus adevaru, că am pus suflet.
Azi, sunt împreuna, unu lângă altu!
 Si se pare că una din dorinţele mele s-a împlinit.

Se iubesc şi jur că nu am mai vazut o iubire atât de mare ca a lor decat în filme. 
Ii vezi unu lângă altu în orice clipă, chiar şi atunci când lumea, cum e ea proastăîncearcă sa se bage.
Si când vorbesc de lume, vorbesc pentru că a început să mi se ia de acele persoane care nu au despre ce să vorbească şi se gândesc ele asa, în prostia lor, "hai mă sa îi facem pe astia să se certe... că ştii, eu nu o suport pe asta şi el nu a vrut să fie cu mine".

Aşa li s-a întamplat şi lor, însă... scumpilor, da, voi! Niciodată nu o să reuşiţi să îi despărţiţi, sentimentele dintre ei sunt mult mai mari decat credeţi voi.


... Din nou postare pentru voi doi, Andreea şi Costi. Vă iubesc şi nu ascultaţi lumea asta jegoasă!
Iubirea voastră poate învinge gura şi faptele lumii! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu