Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

miercuri, 3 august 2011

Sunt ...

In noaptea asta albă se aud doar soaptele lunii alături de razele ei mărunte ce bat necontenit în geamul meu ...
Imi stră
bat sufletul şi fug ...
Un gâ
nd răzleţ îmi trece prin minte... oare ştii cine sunt?
Oare te temi de ceea ce aş putea fi ?
Scumpule, eu sunt: ... !
...........
Sunt un amestec î
ntre bine şi rău ... între ceea ce-am fost şi ceea ce-mi doresc sa fiu... între praf de stele şi cer înnorat... 
Sunt linistea şi furtuna... 
Sunt ceea ce ai vrea sa fiu pentru tine, ce îţi doresti... şi ceea ce urăşti cel mai tare...
Sunt o ploaie fierbinte de vară
ce ţi se prelinge pe trup şi gerul din suflet...
Un dor ucigaş sunt...
Sunt picatura de otravă
şi sărutul de miere pe care îl doreşti atât de mult...
Sunt un zâmbetul inocent...
Sunt gâ
ndul tău negru şi stropul de dragoste pe care le vei savura într-o zi...
Sunt dulcele pă
cat şi ispita durerii, sunt mâna ce te mângaie şi bratul ce te-alungă...
Sunt vocea suavă a dragostei care te-alină şi focul ce arde în tine mocnit...
Sunt lumina ş
i întunericul îmbrăţi... 
Sunt inger... 
Si demon îţi sunt....
Sunt contopirea dintre o lacrimă de adult şi un suflet de copil... 
Sunt sufletul tăcut ce te iubeste...
Sunt nisipul pe care l-ai că
lcat.... şi pasiunea care îţi dă aripi...
Sunt tă
cerea care-ţi sărută buzele ce-mi spun şoptit "Adio"...
Sunt sufletul ce-ţi va răspunde mereu ..."Pe curând"....
Sunt EU, a ta ... deş
i n-am fost niciodată....

Sunt un viciu, ce te faci acum? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu