Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

sâmbătă, 14 mai 2011

Te vreau aproape!

Te-am văzut din nou pe stradă,
Era acelaşi drum în care ne-am întȃlnit şi acum ceva timp.

Veneai spre mine, erai la fel, nu te-ai schimbat.
Rătăcit prin mulţime mi-ai zȃmbit salutȃndu-mă şi ţi-ai văzut de drum grăbit.
Eu te-am privit fără să clipesc, iubind clipa ce trecuse ca un fulger prin inimă.
Am privit în urmă şi paşii îţi căutam prin mulţime.
Uimită te-am zărit cum mă priveai şi te vroiam aproape.

Am început să ne îndepărtăm chiar de nu vroiam.
Parcă îmi doream să îţi vobesc,
Regretȃnd că nu puteam ...
Ochii mei deja îţi pierduseră paşii prin lume.
Am plecat din locul ce-mi amintea de tine
Pictȃnd în vise o noua întȃlnire.
Eram fericită că te văzusem dar tristă că nu te mai aveam.


2 comentarii: