Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

vineri, 13 mai 2011

Fericirea



         
Băiatul: - Scumpo, poţi să-mi defineşti fericirea?
Fata: - Fericirea e atunci cȃnd mă trezesc dimineaţa şi văd că am mesaj de la tine “Bună dimineaţa, iubito!”. 
             Fericirea e atunci cȃnd tu mă strȃngi în braţe, cȃnd mă priveşti în ochi şi-mi spui că mă iubeşti, cȃnd buzele mi se împreunează cu ale tale. 
             Fericirea e atunci cȃnd îmi faci toate poftelete, cȃnd mă alinţi, cȃnd mă săruţi pe frunte părinteşte, cȃnd mă ţi de mȃnă şi ne plimbăm privind apusul. 
             Fericirea e atunci cȃnd te am numai pentru mine. 
             Fericirea e zȃmbetul tău, dragostea ta. 
            Fericirea eşti tu, iubitule!



P.S.: “ Fericirea este poezia femeilor. ” (Eugenie Grandet)

Un comentariu: