Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

sâmbătă, 21 mai 2011

Conversaţie în miez de noapte

..............
El: - Eu te vreau aici lȃngă mine, pentru mine, nu să te am o dată la un an, pur şi simplu mă amăgesc singur în vise cu tine.
Ea: - De ce spui toate astea?
El: - Te rog, fi realistă! Nu te mai amăgi şi tu.
Ea: - Sunt realistă, mereu am fost, dar nu înţeleg de ce după atȃta timp spui lucrurile astea.
El: - Ţi-am spus, mă simt ciudat. M-am gȃndit la anumite lucruri şi mi-am dat seama că poate ar fi trebuit să nu insist atunci, poate ar fi trebuit ca lucrurile si relaţia dintre noi să rămȃnă aşa cum era pȃnă acum 3 luni.
Ea: - Nu înţeleg nimic, nu pot să îmi dau seama de ce vrei să renunţi, de ce te laşi bătut chiar acum?
El: - Nu te merit !
Ea: - Nu mai spune prostii !
El: - Nu vorbesc prostii, sunt conştient de multe lucruri şi mai ales nu vreau să îţi stric cei mai frumosi ani din viată.
Ea: - Dacă nu vrei, nu o face! Cum de altfel nu o faci. Cum ai putea să mi strici?

..............
El: - Vorbim mȃine dimineată, acum vreau doar să mă gȃndesc la ce am să fac, ce o să se întȃmple cu noi. Dacă pe parcurs vezi o schimbare în comportamentul meu să nu te alarmezi nu o să se sfȃrşească nimic, sau aşa sper.
Ea: - Bine, te las să te gȃndeşti. Vreau doar ca ţie să îţi fie bine şi atunci o să fiu linistită.
El : - O sa fiu bine, stai liniştită. Noapte bună ! Te iubesc !
Ea: - Noapte bună ! Te iubesc ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu