Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

sâmbătă, 5 martie 2011

Primăvara începe fără tine !

E soare din nou şi totul în jur parcă zâmbeşte.
Afară şi în sufletul meu e Primăvară! Prima rază de soare ce topeşte ultimul strat de zăpadă ce astăzi se zbate între viaţă şi moarte, cel dintâi ghiocel ce-nvinge anotimpul rece aduce primăvara în viaţa, privirea şi  zâmbetul meu!

Visam la ziua asta, ziua în care să mă rup de trecut, de prezent şi să învaţ să traiesc din nou în lumea mea fără tine, pentru că tu nu ai vrut să aparţi ei!.
Şi aici, nu e totul roz şi niciodată nu mi-am dorit ca lumea creată de mine, pentru mine să fie asa. Aici pot zâmbi neîncetat, pot vorbi cu mine însămi fără ca cineva să apară şi să mă deranjeze punandu-mi întrebări adesea fără răspuns, aici e locul unde înfloreşte iubirea şi unde visele se îndeplinesc şi fără tine!.

E lumea mea şi e plină de lumină, culoare, verdeată, animale libere şi jucăuse. E locul în care nimeni nu poate înţelege ce se întamplă, nici tu nu ai reuşit.
E o primavară cu căldură de vară şi amintiri din timpurile trecute ce hrănesc sufletul ce tinde spre o altă iubire care e atat de aproape.

M-am reconectat la natură şi la suflet şi stiu că sunt lucruri pe care vrem să le terminăm dar nu putem, azi eu am reuşit , am pus STOP sentimentelor pentru tine, aşa e mai bine, fi fericit cu ea în anotimpul colorat, pe mine păstrează-mă doar ca o amintire vie îndepărtată de tine!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu