Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

vineri, 25 martie 2011

Oficial îmi e bine!


O nou capitol îşi deschide paginile şi începe aş cerne amintiri în sufletul meu acum cuprins de fericire.
Tot EU , dar de data asta cu zȃmbetu pe buze nu în buzunar.
E primăvără, e soare şi iubire găsesc în fiecare loc din universul meu care a prins din nou culoare datorită ție.
Zilele se scurg parcă mai repezi pe razele fierbinti ale globului strălucitor, iar nopțile sunt atȃt de mici încȃt nu mă satur de tine!
Nu pot să cred că iar m-am îndrăgostit, doar că de data asta e perfect, o ştiu prea bine!
In secret îmi e dor de tine! Te rog nu mai spune la nimeni!
Si hai să zburăm ținȃndu-ne de mȃnă spre cer, să ne îndepărtăm de cei aflati aici, să fi noi ca altădată pe norul nostru călător.
E rȃndul nostru la iubire, să profităm !

Te vreau cu sufletul şi cu trupul! Mă vei avea cu sufletul şi cu trupul !
                         ...Te am, mă ai ! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu