Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

sâmbătă, 12 martie 2011

Dă-mi doar timp să cresc şi o să te iubesc !

Lasă-mă să mă satur să te privesc şi să’ți sărut buzele ce mi’au lipsit atât de mult.
Nu-mi pune ȋntrebări ci lasă-mă pe mine s-o fac ȋntâia oară.
Ajută-mă să prind curajul pe care l-am pierdut hoinar.
Nu-mi cere ce nu-ți pot oferi ci lasă-mă să ȋți ofer tot ce am mai bun.
Acordă-mi timp să-ți povestesc clipele ȋn care inima ȋntreba de tine şi primea răspunsul meu adesea mut.
Ȋmbrățişează-mă cu şoapte fierbinți, şopteşte-mi dorințele tale ascunse de răul ce-nconjoară lumea noastră.
Vino lângă mine ȋn noaptea asta parcă rece şi-ncălzeşte-mi trupul ȋnghețat de dor.
Iubeşte-mă şi lasă-mă să te iubesc aşa cum ți-ai dorit de la ȋnceput !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu