Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

vineri, 4 martie 2011

Gânduri pentru "acel cineva" ascuns.




O clipă şi m-am reîntors la o parte din trecut ce aparţine prezentului.
Răsfoind un folder cu muzică, dau de melodia “Criss Blaziny ft Iza și Dj Undoo - 7 August  şi îndată îmi amintesc de tine. Piesa asta mereu m-a dus cu gândul de tine, prin simplul fapt că eşti născut pe 7 august şi că într-o vară în acea perioadă, nouă ni s-au întâmplat anumite lucruri ce au devenit amintiri care într-un fel ne leagă, sau aşa consider eu.
Vroiam să fac o postare şi pentru tine şi am spus că acum e momentul potrivit !

Mi-am amintit cu zâmbetul pe buze de ziua în care ne-am cunoscut, era 8 august, cu o zi în urmă făcusei 18 ani, abia devenisei aşa zis major şi aveai un chef nebun de viaţă, unul dintre lucrurile care mi-au plăcut la tine, chiar dacă atunci am făcut eu prostioarele pe care le-am facut, tind să cred că tu m-ai iertat.
Parcă retrăiesc acele clipele în care îmi ţineai morala aia care acum îmi face bine şi pentru care ţin să îti mulţumesc din nou, serile din parc în care stăteam pe banca aia,  ziua în care am venit vara trecută acolo şi te’am zărit pe terenul de fotbal şi îndată am respirat liniştită, ştiind că sunt acolo langa tine, chiar dacă nu vroiam să’ţi arăt asta, doar mă cunoşti, ştii cât de prostuţă sunt.

Am stat şi m-am gandit la toate lucrurile care s-au întamplat şi de cele mai multe ori ţi-am dat dreptate, dar nu ţi-am recunoscut şi ţie asta, ştii tu, orgoliu meu nebun care adesea a făcut numai rău. Ţin minte şi zilele alea în care ne certam din nimicuri şi ajungeam la vorbe aruncate aiurea, dar şi împăcările (şi au fost multe şi în felul lor frumoase), privesc pozele făcute în ziua aia când am venit de la mare şi îmi amintesc cât de nebun puteai  fi, cât am putut râde, câte amintiri am strâns şi parcă acele clipe îmi lipesc, îmi lipseşte veselia aia cu care mă hrăneai.
Toate au fost clipe frumoase, care au devenit amintiri ce adesea ţin companie inimii mele singuratice.
Moşule, ştiu că vrei fapte nu vorbe, dar din păcate după cum ştii şi tu, faptele se realizează mai greu, dar într-un final o să se realizeze şi de acest lucru sunt convinsă!
Sper ca obstacolul din calea noastră si fie învins! .
Mulţumesc pentru că eşti “acel cineva” doar pentru mine, ascuns de restul lumii şi pentru că încerci şi de cele mai multe ori reuşeşti să mă înţelegi.

M. postarea asta este pentru tine.

                                                                                   

         Miss you Aurolacule !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu