Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

vineri, 30 decembrie 2011

Eu si sufletul ...

Linişte în jur şi eu atât de neliniştită. Imi trec prin cap atâtea ipoteze ce te au în prim plan pe tine.
Tu nu eşti aici chiar dacă sufletul îti simte prezenta... Eşti acolo unde te-am lăsat cu ceva timp în urmă. Eşti la fel sau te-ai schimbat? Mă iubeşti? Ti-e dor si tie?

Eu: - Sufletule, tu ce ai?
Sufletul: - Mi-ai t
ăiat aripile... ştiu că îti este dor... dar vreau să
zbor!
Eu: - Micutule, m
ă
sufoc de dor...
Sufletul: - Totu
şi, lasă-mă să zbor, mai e putin şi vei fi cu el. Trebuie să rezist, trebuie să rezişti, trebuie să rezistă
m, fetito!
Eu: - Mi-e dor! Te rog,
întelege-mă şi apoi iartă-mă pentru răul făcut!

..................



P.S.: Uite una din teroriile mele: "Când iubeşti pe cineva, lasă-l liber. Dacă e al tău, se va întoarce, dacă nu, n-ai pierdut nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu