Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

luni, 26 decembrie 2011

Am nevoie...

Am nevoie de tine! 
Asta cred în acest moment.
Am nevoie de zâmbetul tau care ma face sa fiu mândra ca esti al meu, doar al meu!
Am nevoie de acea privire care ma va veghea mereu cu drag.
Am nevoie de îmbratisarea ta ce ma va face sa simt ca pentru orice problema exista o solutie, o solutie gasita doar alaturi de tine.
Am nevoie de sarutul tau ce ma va face sa simt ca ma iubesti cu adevarat.
Am nevoie de stârngerea ta de mâna, care-mi da atâta putere.
Am nevoie de maturitatea ta care adesea imi da batai de cap.
Am nevoie de nebunia ta ce ma hraneste zi de zi.
Am nevoie de tine întru totul pentru a ma face sa simt ca sunt eu din nou.

Azi, simt ca ma aflu într-un univers paralel. Absenta ta ma face sa urlu, dar pacat ca nu ma aude nimeni in minutele astea atât de stranii.
C., Te vreau acum lânga mine!

P.S.: Pojar cretin, e doar vina ta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu