Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

miercuri, 28 decembrie 2011

Tie ...

Ca-n vis, in clipa aceea ma strangeai in brate ca si cum ar fi ultima oara, dar asa faci tu mereu, si eu stiam asta, stiam ca nu o sa fie ultima oara.
Tu, ai o dragoste fara nicio limita in priviri, o iubire care mi-o porti cu atata respect... esti legat de mine si ma faci fericita.
Tie, iti sclipesc ochii, puiule, si asta ma face sa rad, in timp ce imi plimb degetele prin parul tau.
Da, adesea mi se pare amuzant, desi poate nu e cel mai potrivit cuvant... mi se pare bizar, si al dracului de frumos, sa stiu ca iti pot aduce o sclipire in ochi, doar asa, pentru ca sunt, zambesc si te strang in brate pana ti-e greu sa respiri.
Azi, la fel ca si ieri imi esti foarte drag, si in timp ce arunc o privire pe fereastra si vad cum incet se intuneca, mai rapid decat in alte zile, sunt sigura ca tu stii ca sunt atat de norocoasa sa te am acum, aici... mereu.
Nu mi-am dat seama de asta ceva timp, si a fost greseala mea, recunosc... zilele trecute m-am uitat la ei, ei toti, din jurul meu, i-am vazut si m-am ingrozit.
M-am gandit apoi la tine, si intr-o secunda mi-au trecut prin minte toate lucrurile noastre... cat am ras si cat am plans, cat ne-am iubit si uite... suntem aici si suntem bine.
- Cine mai e ca noi?- ... ma pupi pe frunte, si imi raspund in minte "nimeni nu mai e ca noi".
Eu stiu, dragul meu, ca poate nu mai meritam sa fiu acum la tine in brate. Eu stiu ca te-ai lovit de prea multe ori de zidurile mele, tari si reci ca gheata... stiu ca nu meritai, stiu ca nu te-am salvat cand te asteptai sa o fac. Imi cunosc rautatea,  frica... si le regret. Ti-am spus de multe ori, chiar regret toate momentele alea in care nu zambeai si vedeam si nu puteam sa fac ceva sa schimb lucrurile.
In sfarsit, te-am prins de mana si te-am strans tare... e modul meu de a iti spune ca m-am hotarat sa raman cu tine si doar pentru tine.
Eu te iubesc, si tu mi-ai promis ca nu pleci, tu mi-ai promis ca nu ma ranesti!
... Pe tine te cred, in mainile tale, azi e toata increderea mea.
O sa ai grija de ea, eu stiu ca o sa o faci!


Si ... TE AM PE TINE ... pentru mine, tu esti sansa mea!
Si stiu ca tu nu ma lasi sa nu imi fie bine !

C., te iubesc! Chiar daca uneori te indoiesti de asta!

P.S.: Sper ca ai inteles ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu