Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

duminică, 8 ianuarie 2012

Mi-e dor ...

In miez de noapte ...


El: - Mi-e dor de noi! spune el privind-o în ochi. Imi doresc să fii mereu aici lângă mine, să râdem şi să plângem  împreună, să te tin  în brate, să ne facem planuri ...
Ea: - Si mie mi-e dor, mi-e dor de tine, mi-e dor de mine, mi-e dor de noi! mărturisi ea vizibil  înroşindu-se.
El: - Poate drumurile noastre vor rămâne  împreunate pe veci...
Ea: - Poate cândva, undeva, sentimentele noastre vor rămâne aceleaşi sau se vor mări şi ceea ce credem acum că e imposil va deveni realitate ...
El: - Nimic nu e imposibil ... Trebuie doar să fim  împreună, unul lângă celălalt şi vom reuşii!
Ea: - ... când doi oameni se iubesc si  îşi doresc să fie  împreună, reuşesc. Si trec peste toate  împreună... spuse copila.

El: - Te iubesc! Si nu pot să  înteleg de ce îmi e atât de dor de noi, nu mai pot rezista fără tine! Tie nu  îti e dor?
Ea: - Ba da, mi-e dor... şîmi amintesc clipă de clipă: planurile, micile certuri, visele, cuvintele frumoase, lacrimile, zâmbetele... totul.
El: - Uită de tot! Noapte asta suntem doar tu şi eu, atât!
Fata privi in ochii lui...
Ce vedea  în ochii lui? Sau ce putea să vadă prin ochii ei verzi?
Vedea iubirea de care era  însetată de atâta timp? Sau... nu vedea nimic?
Dar chiar şi aşa ea l-ar fi urmat până la capătul lumii şi mai departe. Credea  în el mai mult decâîn ea şi-l iubea mai mult decât pe oricine altcineva.

O săruta. Fără cuvinte sau lacrimi, promisiuni sau zâmbete, doar un sărut, urmat de altul şi altul...
Ea: - Mi-a fost dor de tine ...
El: - Shhh... Fără cuvinte noaptea asta, fără promisiuni... doar tu, eu şi clipa asta... ce va dura o veşnicie. Eşti specială!
Ea: - Eşti singurul pe care-l iubesc şi lângă care vreau să fiu pentru totdeauna!

P.S.: You are the one! <3 C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu