Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Sincer, nu stiu!

- Sincer, nu stiu!

Nu stiu de ce ochii au atat de putine cuvinte.
Si nu stiu de ce inimile au atat de multe taceri si intrebari.
Nu stiu daca poti sa ma intelegi, sa ma respecti.
Nu stiu daca vrei sa-mi oferi zambetele tale cand ale mele devin lacrimi.
Nu stiu daca poti sa ma strangi in brate ascultand doar bataile inimilor noastre.
Nu stiu daca poti fi al meu si de acum in colo.
Nu stiu daca sunt destul de realista in momentele alea critice.
Nu stiu daca esti un simplu trecator pe strada asta straina.
Nu stiu de ce nu pot uita privirea ta.
Nu stiu de ce imi e atat de greu sa cred ca nu o sa te mai am.
Nu stiu de ce imi e atat de drag de tine.
Nu stiu de ce in clipa asta visez la noi doi.
.......
Insa, stiu ca azi imi e dor de tine, C. !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu