Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Azi, imi place ...


 Azi, imi place sa ma joc cu tine, dar nu chiar atat de dur pe cat o faceam inainte. Imi place sa fiu dificila, sa te stresezi sa-mi fi pe plac. Imi place ca nu te dai niciodata batut. Imi place sa te contrazic. Imi place cand ma faci sa cedez, dandu-ti dreptate. Imi place ca nu te saturi de mine. Imi place sa te alint, sa vad cum ti se face inima cat un purice si cum incepi sa zambesti. Imi place sa plec si sa te las singur, iar cand observ ca mi se face dor de tine regret ca am plecat. Imi place sa te strang in brate, simtindu-ma in siguranta. Imi place sa-mi fi aproape in orice clipa. Imi place sa cred ca totul o sa fie.
Azi, imi place de tine! Si stiu ca asa va fi si maine.

Pentru tine, sunt ca o carte pe care acum inveti sa o citesti, plina de mister dar atat de simpla.

Vreau sa ma faci sa te iubesc!
Vreau sa fi al meu!

P.S.: Daca vrei perfectiune, nu cauta la mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu