Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

vineri, 11 noiembrie 2011

Pana aici...

Azi, nu pot sa mai traiesc in lumea ta, am nevoie sa ma intorc in zilele mele alea pline cu soare. Sper ca vei intelege de ce am facut alegerea asta.
Chiar daca nici acum nu intelegi ca nu te sun tocmai pentru ca esti tu, tu, acel baiat schimbat, acel baiat atat de diferit de cel de care m-am indragositi.
Chiar daca nu mi-ai inteles niciodata motivele pentru care te-am iubit atat de gresit si intens, atat de putin timp, nu pot face nimic sa iti dai seama de ceea ce a fost intre noi. Pentru simplul fapt ca nu vrei sa intelegi ce a fost.

Gata!
Iti multumesc pentru clipele de fericire pe care mi le ofereai, pentru toate momentele petrecute in DOI, dar nu iti multumesc pentru ceea ce ai facut cu mine. Iti multumesc ca esti un prieten asa bun pentru toti si sustii pe toata lumea si un iubit atat de indiferent.
Iti multumesc pentru tot chiar de nu meriti.

......
Pentru prima data in viata mea, ies dintr-o poveste de iubire cu inima intacta. Fara regrete si resentimente. 
Fara intrebari si dorinta de raspunsuri mute. Oare m-am maturizat?!


P.S.:Adio iubirea mea mult dorita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu