Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

duminică, 6 noiembrie 2011

JET din lumea mea!

Eu am inceput sa am un orgoliu prostesc, dus la limite extreme uneori. 
 Dar stii ce?!
Tocmai orgoliul asta prostesc, azi, ma tine pe mine clasata pe locul I in fata celor care mi-au tradat incredere, inima si orice altceva. Sa nu mai spun de prietenele alea care de fapt nu sunt prietene si cand isi dau seama de ce tampenii fac vin la tine cu declaratii si remuscari de-ti vine sa-ti arunci cu ceva in cap.

Voi toate/ toti iertati pentru ca „iubiti”, eu nu mai iert tocmai pentru ca am iubit.
Si nu ma iert nici pe mine, tocmai pentru ca spuneam ca iubesc.
Si daca eu am iubit, tu de ce mortii ma-tii m-ai inselat, de ce m-ai tradat, de ce m-ai lasat sa te insel, de ce m-ai lasat sa ajung in ziua asta in care sa nu-mi mai pese de tine, de ce m-ai ajutat sa redevin fata de atunci?!

Exact... exact asta spun si eu...
Pentru ca poate m-ai iubit, dar nu m-ai respectat.
Poate pentru ca am crezut ca merge si asa.
Poate ca in momentele alea te-ai gandit ca o sa urlu cinci minute facand crize peste crize si apoi o sa plang isteric fara sa ma poti oprii, dar in mai putin de o ora o sa uit si o sa fi a ta!.
Sau poate te-ai gandit ca nu o sa aflu de nepasarea ta stupida si de falsa ta gandire.

Te-ai inselat.
M-ai inselat.
Te-am inselat.

Nu iert.
Nu uit.
Pentru ca nu vreau.

Nu ma intereseaza ca putrezeste sufletul in mine, ca se descompune sau ca se impute, ca raman singura iar. Fara tine, fara prieteni! Si chiar imi era dor de sentimentu asta de singuratate.
Ma intereseaza doar ca imi e sufletu integru, nepatat de o persoana ca tine. De fapt, ca voi toti, cei ce sustieti cu ardoare ca nu ati face anumite lucruri si la nici o ora calcati stramb.

Eu insel. Tradez. Dar nu imi e teama sa recunosc, sa fiu ironica spunand " te-am comparat cu el nu te-am inselat!", pentru simplul fapt ca stiu ca daca ajung sa insel inseamna ca sentimentele pe care le simteam nu erau asa cum credeam eu.
Eu, daca nu vreau sa fac un lucru o sa ti-l spun verde in fata. Nu ma voi obosi sa te mint. Nici in iubire, dar in special in prietenie.

Cum sa mai cred in voi, cand nici voi nu crede-ti ce spuneti?!
Cum sa mai cred in mine, cand sunt inconjurata de voi?!

Hai jet din lumea mea!


P.S.: Scuzele de rigoare pentru limbaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu