Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Am să te iubesc!

Invaţă-mă să fiu aşa cum îţi doreşti, învaţă-mă să fiu ceea ce nu ai avut niciodată.
Invaţă-mă să te iubesc, doar aşa am să te iubesc cu adevărat.

... Iar eu, am să fiu cea care iţi va hoinării prin minte, am sa fiu mirosul dimineţii şi aroma serii. Am să te sărut şi am să îţi spun încetişor că eşti tot, eşti tot şi vreau să fi mai mult de atât. Am să te astept şi am să merg cu tine, umăr de umăr, am să te strâng de mană fără să-ti spun prea multe cuvinte.

  Dar, când o să întorci capul
sau vei pleca plin de regrete
am să fac tot posibilul
să te intorci!

Si dacă nu te vei intoarce, am să te caut neincetat sperând că vom juca din nou jocul iubirii.

C. , să nu pleci !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu