Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

joi, 23 iunie 2011

Poate ...


Poate fericirea azi imi ofera o noua sansa.

Poatea acea voce calda ce acum imi sopteste simple cuvinte este antidotul fericirii mele.
Poate acea persoana ce azi ma face sa zambesc e ceea ce-mi trebuia si atunci.
Poate el e ceea ce vreau, ce caut.
Poate eu nu sunt ceea ce vrea el.
Poate il voi avea candva.
Poate o sa uite de ea si o sa fie doar al meu.
Poate o sa zambim impreuna ci nu seperat.
Poate o sa fim aproape.

Poate ... mereu exista un "poate".


P.S.: Fara inspiratie, aveam doar chef sa ma descarc.

2 comentarii:

  1. Interesant faptul cât de mult simţim...iubim...şi să nu uităm că şi suferim..în schimbul acestora să nu uităm că nu trebuie sa ne schimbăm ...să fim noi..doar tu şi eu..eu şi tu...

    RăspundețiȘtergere