Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

duminică, 19 iunie 2011

20 iunie

Iti amintesti? 
E 20 iunie, dar se pare ca pentru tine acum e doar o data oarecare.
E ziua mea scumpule, dar se pare ca tu ai uitat asta...
Nici un telefon, nici macar un mesaj nu ai dat.
M-ai uitat si doare. Doare al naibii de tare cand imi amintesc de tine, de ceea ce a fost intre noi.
Doare sa nu stiu nimic de tine, doare ca nu te mai am. Doare ca azi, de ziua mea tu imi lipsesti. 
Imi lipseste acel "La multi ani, mami!" spus din gurita ta.
Oare te-ai gandit azi la mine? Cred ca nu, cum nu o mai faci de mult.
Atat de multe persoane care si-au amintit de mine, de ziua mea ... si gandul meu tot la tine. 
Ce pot sa fac ? Spune-mi tu, ce pot face?
Mi-as fi dorit sa iti aud vocea sau macar sa vad printr-un mesaj ca inca te gandesti la mine.
.......

Deci, La multi ani, mie! 
La multa muzica si bautura! 

P.S.: Imi lipsesti chiar de nu vreau. De vei citi aceste randuri sa stii ca au fost scrise cu lacrimi in ochii doar pentru tine, acel cineva. 

2 comentarii:

  1. ~De fapt şi de drept o stea...naşte tot o stea!!!!! Gândul ca poate thu nu te gândeşti la mine în aceste momente nu mi arată faptul că nu m ai iubit cândva~

    RăspundețiȘtergere