Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

vineri, 3 iunie 2011

Hei, tu!


Mulţumesc că m-ai învăţat să rȃd şi apoi să plȃng.
Mulţumesc că m-ai învăţat să iubesc şi apoi să urăsc.
Mulţumesc pentru că m-ai făcut să îmi fie dor.
Mulţumesc că m-ai minţit în neştire.
Mulţumesc pentru că nu-mi mai pasă.
Mulţumesc pentru ce mi-ai promis ca apoi să rămai cu falsa ta promisiunea.
Mulţumesc că mi-ai deschis ochii într-un fel mai aparte .
 Mulţumesc că ai fost acolo şi nu aici.
Mulţumesc pentru că te-am uitat.
Mulţumesc că ţi-ai petrecut ore preţioase din viaţa ta cu mine.
Mulţumesc că te-ai supărat pe mine din orice tȃmpenie.
Mulţumesc că mi-ai dat ignore de atȃtea ori de cȃte ţi-am dat şi eu şi nu te-ai lăsat mai prejos.
Mulţumesc că nu mi-ai fost alături atunci cȃnd am avut nevoie.
Mulţumesc că te-ai jucat cu jucăria asta mică şi rosie pe care lumea o numeşte inimă.
Mulţumesc pentru că nu mai cred un cuvant din ce spui.
Mulţumesc pentru amintirile ce mi-au rămas.
Mulţumesc pentru că nu te mai iubesc.
Mulţumesc pentru tot chip străin!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu