Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

luni, 27 iunie 2011

Celor doi


 Unui suflet ce iubeste in tacere nu ii trebuie decat curaj sa recunoasca!

Sunt lucruri mărunte de care eu am aflat, lucruri pe care azi le voi scrie aici, caci am prins drag de ei doi. Ei doi, Andreea si Costi pe care eu ii numesc  "parintii mei" pentru simplul fapt ca ii iubesc si stiu ca orice mi s-ar intampla ei ar fi acolo langa mine.

Am spus ca sunt "parintii mei" pentru ca eu imi doresc ca ei sa fie impreuna. Si nu imi doresc asta asa pur si simplu, imi doresc pentru ca am vazut cat de mult tin unul la altu. Am aflat cum candva el a iubit-o pe ea nemarturisindu-i asta, iar ei ii e atat de drag de el incat gelozia adesea ii da tarcoale. De multe ori ceea ce imi doresc se si indeplineste sper ca si asta data, norocul sa fie de partea mea, a noastra.

Imi e inundat sufletul de bucurie cand ii vad cat de fericiti sunt cand vorbesc. Intre ei poti spune ca e chiar o poveste, s-au cunoscut fara sa isi doreasca, dar inimii nu ii poti spune ce sa faca, de aceea au ajuns sa se iubeasca. Insa, nu au avut curaj sa recunoasca tot ceea ce ei simt. Pana si azi isi asund sentimente pe care ar trebuii sa le arate. 

Dragostea pe ei ii alină,  intre ei e mai mult decât o atracție fizică, între ei e mai mult decat chimie ca-n tabloul lui Mendeleev, între ei e ceva de inexplicat, ceva pur, ceva abstract, ceva sfânt, ceva ca rar intalnesti, ceva ce pana si pe tine te face sa-ti doresti ca ei sa fie impreuna. Ceva ce pe mine ma innebuneste stiind ca ei se vor dar niciunu nu face pasul decisiv pentru simplu fapt ca exista o teama.

Intre ei sta ascunsa dragostea la prima vedere asta cred eu. Si cred asta pentru ca telepatia dintre ei chiar exista, imaginea lui în gândul ei seara ramana, după ce isi iau  ”la revedere”, felul în care îi spune ”te iubesc” te face sa simti ca e din inima si ca  nu sunt două cuvinte aruncate în neant, se simte dragostea in jur, simte si ea simte si el ... 



P.S.: Vreau sa va vad iubindu-va!
Asta a fost pentru voi, sper ca a-ti inteles ca trebuie sa luptati si sa recunoste-ti ceea ce simtiti. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu