Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

duminică, 10 octombrie 2010

Pentru “CINEVA”

Această postare este pentru tine, fata mai mare cu 5 luni decat mine!

      Astăzi văzând unele poze prin calculator, încep să îmi treacă prin minte toate clipele petrecute împreună, încă de la grădiniţă când ne jucam cu aceleaşi jucări, când îţi prindeam fundiţa de la rochiţă pe care fetele ţi-o desfăceau,când la serbări ieşeam mereu cu ochii închişi la pozele făcute împreună lângă Moş Crăciun.
        Mi-am amintit zilele în care ne jucam şi dormeam împreuna (ştii tu,fazele alea pe care aici chiar nu le pot posta), zilele in care atunci când ne întâlneam ne băteam atât de tare încât abia reuşeau părintii nostrii să ne despartă, ziua în care ne jucam de-a vrăjitoarele tu fiind în echipă cu scumpa mea surioara iar eu cu Teo a ta!
      Ȋmi treceau prin minte toate cliele petrecute la şcoală,sâmbetele în care mergeam la Mărcesti,vacanţele petrecute împreună, în care jucam cărţi si niciodată nu vroiam să fim în aceeaşi echipă (acum chiar nu mai e aşa), seara de revelion în care am plâns alături de tine, tâmpeniile pe care le-am făcut la majoratului Teodorei.
      Şi acum,cum să nu îmi vina să oftez, să zâmbesc, să plâng când citesc ceea ce mi-ai scris pe panglica aia?Cum să nu îmi amintesc zilele în care ieseam în oras? Sau chiar  ziuă de ieri(app, bune gogoşi)?Cum?Cum să uit toate aceste zile?Spune-mi tu, cum ?
            Nu pot să le uit, nu,de fapt,nici nu vreau!

Hei, ştiu! Nu am fost perfectă (nici o să fiu) în toţi aceşti ani în care am fost nu numai verişoare ci şi colege şi prietene, dar,aşa cum am fost am fost aici mereu şi o sa fiu pentru tine mereu indiferent de ce s-ar întâmpla!
                         
                     DA, acel cineva eşti chiar tu, LUMINITA ECATERINA! Din nou îţi multumesc pentru că m-ai ajutat atunci când am avut nevoie, pentru că ai fost alături de mine in clipele alea urâte (ştii tu :-< ),dar şi in  cele frumoase, pentru că m-ai ajutat să zâmbesc din nou, pentru că am reuşit să ne apropriem mai mult,pentru că mă înveţi să fac numai prostii(ştii la ce mă refer), pentru că îmi dai sfaturi multe si bune. Ȋţi multmesc pentru tot, îţi multumesc că eşti acel CINEVA aflat in viaţa mea!!

                          

                            A ta Bibica ,să ştii că te iubeste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu