Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

sâmbătă, 30 octombrie 2010

... Halloween

Vineri (29.10.2010) eram în faţa colegiului. Observ ieşind din şcoală, cu tot felu de desene pe faţă elevi de clasa a II-a , nici 2 secunde nu trec şi mai văd încă câţiva copilaşi cu alte aşa zise „măşti”. Zâmbesc ironic şi îmi spun în gând >mda mai e putin şi vine 31 octombrie, Halloween, iar „au înebunit” ăştia <.

Intru în scoală, exact ce mă aşteptam, alţi copii desenaţi pe faţă,elevi mai mari cu măşti, coifuri, fete imbrăcate în costume ţigănesti ... priveam fară nici un fel de entuziasm şi mă îndreptam spre clasă...
Etaju’ 1,mai aveam puţin să ajung în clasa mea care speram să fie normală  (asa a şi fost) când ,dau nas în nas cu un elev care avea în mână o cruce de lemn mare(cred ca tinea loc de dovleac), îmi spun „doamne, câtă imaginatie să ai să vi cu aşa ceva!”. Mă grabesc, ajung în faţa uşi care spre ghinionul meu era încuiată, nu aveam cheie, eram obligate să stăm pe coridor şi să admirăm „minunatele” costumaţi de halloween!.
Facem rost de cheie,deschidem, intrăm în clasă, în sfârsit am scăpat de măştile ce ascundeau unele fete false! Mă duc la baie cu o colega, what the  fuck!, mai bine rămâneam în clasă.! In baie dau de doua fete, costumate si ele pentru halloween (îngerii răi),care se chinuiau să se dea cu rujul lor cel negru! Din nou îmi spun ceva în gand, gen:„Nu, te rog! Nu te uita la mine!” Ies din baie, sunt puţin iritată de ceea ce vad în jur, intru în clasă, mă aşez în bancă şi încep să ascult comentari de genu’ „ ce frumos era dacă ne costumam si noi! ; Vreau să ne uităm la un film de groază!; In generală la mine era asa frumos de Halloween ne costumam toţi, plecam de la scoală”, era clar, nimeni nu mai avea chef de ore! Zambesc ironic (şi de data asta) şi le spun că e vineri şi avem ultima ora dirigenţie, diriga e în scoală, e putin supărată pe noi,deci să nu îşi mai facă vise !

Se sună,vine profa, începusem să ne desfaşurăm ora,când din laboratorul de fonetică începuse să se audă galagie. Profa se duce să vadă ce se întamplă, dupa 2 minute apare foarte zâmbitoare în clasă ţinând în mână un măr şi o felie de cozonac. In următoarea clipă apare profa de engleză alături de cele 2 fete imbrăcate în negru (acei îngerii răi), una avea in mană un coşuleţ cu mere cealaltă un platou plin cu feli de cozonac.

Teacher zâmbind ne spune„Cine ştie ce trebuie sa spună pentru a primi măr si cozonac?” , noi răspundem  „Trick or Treat?” ; mândră pentru că am ştiut să răspundem le spune celor două fete să ne servească cu mere si cozonac!
In ziua aia am fost atât de plictisită şi fără nici un chef de şcoală, bine că a venit şfârsitul orelor, eram pe coridor mă îndreptam spre ieşire, când aud dansul pinguinului, ajung în dreptul unei clase, şi aici ce credeţi?... da ... acolo erau elevi mascaţi care dansau dansul pinguinului ... Am început să rad,e halloween, nu? De ce dansul pinguinului?
..................................................................................................................................

O doamne , nu vreau să credeti că am ceva cu Hallowen-ul, nu! Sunt de acord cu această „sărbătoare”, în anii trecuti şi eu mă costumam, doar că de data asta mi s-a părut puţin cam exagerat. Mă tot intreb, ce au putut înţelege ăia mici despre Halloween?Le-au spus că e o sărbătoare de origine celtică?Care a fost preluată de popoare din lumea occindentală? Că în unele ţari copii se costumează şi pleacă la colindat pe la case întrebând „Trick or Treat?” (Păcăleală sau dulciuri?), ca o amenințare că dacă nu li se dau dulciuri, persoanei colindate i se va juca o farsă?? , în fine!! ... iar dansul pinguinului de la sfârsit a spus tot despre cum au sarbătorit românaşii Halloween-ul!:) Bine că teacher a fost inspirată şi a reusit să facă ceva drăgut, altfel de acesc Halloween chiar rămânem cu un gust amar!
Nu cred că suntem încă în măsură să sărbătorim Halloween-ul , sau , nu toti ...!


Happy Halloween! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu