Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

duminică, 10 octombrie 2010

Era seară,era trist şi te-am uitat!

      Orasul începuse să fie cuprins de liniştea noptii. Stăteam tăcută la geam şi priveam absentă spre cerul întunecat.Usor,ploaia începuse de cateva minute, lacrimile cerului curgeau şiroaie pe geam,vântul aproape punea la pământ copaci.Din clipă în clipă linistea era întreruptă de sunetul înfiorător al tunetului, iar văzduhul era luminat de fulgerul strălucitor.
Mă număram printre spectatorii unei scene romantice ale naturii,o luptă a fenomenelor naturale.
Eram tristă,ceva mă durea,era ceva aflat în interiorul meu,simţeam cum ceva vrea să iasă din mine,parcă o luptă începuse,o luptă despre care nu ştiam nimic!.
Priveam fară să clipesc fulgerele ce conturau norii,tunetul mă facea să tresar şi să respir adânc suspinând, picăturile de ploie curgeau şiroaie pe geam ca lacrimile unei copile pe obraji îmbujorati.
Ȋmi dădusem seama de ceea ce se întampla. Ȋn minte aveam întipărite amintiri cu TINE.Chiar dacă nu vroiam să accept acest lucru nu puteam să mă opresc,parcă în acele secunde retrăiam fiecare clipă petrecută împreună.Ca de fiecare dată,ploaia îmi amintea de TINE.Mă gândeam din ce în ce mai mult şi parcă furtuna se întărea, îmi doream să te uit si căutam soluţi să reusesc acest lucru.
Nu mă clinteam de la geam iar ochii îi ţineam larg deschisi spre văzduh privind îngândurată.
Am început să compar furtuna cu fosta mea relatie.Fulgerul era EL,iar tunetul EU,lupta tunetului cu fulgerului era ultima ceartă a noastră, iar vântul o a treia persoană ( m-am gândit la a treia persoană pentru că în relatia noastră a existat o a treia persoană ).
Simteam cum gândindu-mă tot mai mult la asemanarile dintre cele doua lucruri total diferite încep să şterg amintiri din suflet. Parcă si ele vroiau să iasă din mine,vroiau să facă loc altora!Inima vroia să te uite,vroia să iubească din nou!
Ploaia încetase,doar vântul adia din când în când.Acum EL era câştigatorul luptei!
Atunci mi-am dat seama că te pot uita!A fost ultima seară în care,TU,ai mai fost în gândurile mele.
De atunci doar furtuna îmi aminteste de TINE!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu