Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

joi, 11 aprilie 2013

Ba, mi-e dor!

Mi-e dor...
Azi imi este dor de tot. Imi e dor de locurile in care ma simt Eu. Pacat ca acele locuri sunt departe. Imi este dor de toti, imi este dor de trecut, imi este dor de ei, de mine, de clipele in care eram cea mai importanta.
Prezentul e superb, insa momentele in care ma gandesc la trecut sunt inca traite de mine.
Da, mi-e dor!
Mi-e  dor de dimineti, de mirosul proaspat de iarba, de razele de soare care-mi strabateau corpul in locurile acelea mult indepartate. Mi-e dor de serile in care ma simteam cea mai importanta si roiau in preajma mea persoane fericite si pline de incredere in propriile puteri, mi-e dor de serile in care zbenguiala era tot ce vroiam si langa mine era persoana ce-mi poarta cea mai mare incredere, mi-e dor de serile in care stateam si vorbeam descoperind tainele stelelor si au fost multe seri de genul, in care in brate eram tinuta si cerul ne era casa, mi-e dor de parcul ala plin de amintiri cu mine, cu tine, cu ei, cu noi, cu voi...
Mi-e dor de rasul lor nebun, de buzele tale mereu cu zambetul aplicat ca o stampila, de imbratiseara ta la betie, de dansurile tale cand incepea melodia "surioara ca a mea", mi-e dor de fratele pe care nu l-am avut niciodata si l-am gasit in tine, de prietenul pe care am reusit cu greu sa mi-l fac, mi-e dor de serile cand faceam pe dj si ne declaram iubirile secrete, mi-e dor de cei ce stateau ore in sir si ascultau banalitatile pe care le spuneam, mi-e dor de cel ce ilegal a stiut sa ma tina langa el, mi-e dor de falsitate, mi-e dor de vorbe spuse fara rost, mi-e dor de lacrimi… cu toate astea, mi-e dor pana si de amintirile cu tine, caci e vorba despre tine incorporat in ei, in toti cei ce eram acolo, in toti cei credeau, ce visau, ce sperau....
Te-ai prins? Da, despre tine e vorba pitic!

…. Straine, prietene, frate... TE IUBESC! 
Imi lipsesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu