Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

vineri, 13 septembrie 2013

Prea târziu



- M-am despărţit de EA.
- De ce?
- E prea mult de povestit, am ieşit să ne distrăm, hai să o facem! Vorbim mâine despre asta.
- Frate, stai aşa... Cu ce ţi-a greşit fata? Eşti nebun?
- Pai pentru început e obsesia pentru cum arată. Mereu să arate bine, îi ia o veşnicie să se îmbrace. Să îşi facă părul, să, să. E nesigură…
- Deci i-ai frânt inima doar pentru că voia să-ti menţina interesul? Să-ţi arate ce fată ai lângă tine? Să-ţi arate cât de drăguţă poate fi?
- Mda… oricum devenea stresantă. Mă suna toată ziua, că unde şi cu cine sunt, ştii bine asta, ştii cum făcea. Imi spunea mereu să nu beau, să nu fumez. Nu mai am 10 ani, mă enerva…
- Deci i-ai fânt inima pentru că îi păsa de tine? Pentru că nu vrea să te piardă? Pentru că ţtia ce are le uşă? Pentru că voia să-ţi fie bine?
- Păi… mereu plânge dăcă zic ceva siropos sau dăcă ridic puţin totul. E prea sensibilă, omule. E enervant de sensibilă, eu vreau o fata tare lângă mine.
- Deci i-ai frânt inima pentru că are sentimente? Pentru că voia să te audă cum îi spui că o iubesti? Pentru că voia să o alinţi? Pentru că voia să se simta iubită? Pentru că e femeie şi nu merită să te porţi urât cu ea?
- Ei bine, devenea repede geloasă. Ştii doar că nu puteam nici să vorbesc cu alte fete, trebuia să mă ascund de ea. Mă înţelegi doar, ştii cum sunt...
- Deci i-ai frânt inima pentru că voia să fi doar al ei? Credea că esti de încredere, dar tu ai minţit, iar ea putea afla mai târziu şi putea să sufere mai mult. Ea îşi dorea doar ca băiatul pe care ea îl iubeşte să o iubească doar pe ea. Te voia al ei şi atat... şi tu ai renunţat?
- Dar…
- Te-ai despărţit de ea pentru că e prea bună pentru tine. Pentru că îţi voia doar binele. Ea e terminată acum pentru că tu eşti egoist. Mândru? Te simţi bine acum?
- I-am frânt inima pentru că ... nu stiam ce se întâmplă. Ce se întâmplă cu mine, frate? Ce-am făcut?
- Ai pierdut fata care te-a iubit cum niciuna nu o va mai face. Vezi? Tu nu ai vrut-o pe ea, dar ea te-a vrut doar pe tine.
.............................................................................................................................
- Ajuta-mă să o aduc înapoi!

- E prea tarziu! Ea nu te mai vrea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu