Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

joi, 11 aprilie 2013

Totul sau nimic ...

Iar eu, copila proasta, ti-as fi dat tie si inima, si buzele, si trupul, si visele, si zambetele, si aerul ce-l respiram… iar tu, baiat nepasator, le-ai fi luat pe toate, fara a sta pe ganduri, desi stiai prea bine ca ti le dadeam din dragoste, o dragoste careia tu nu-i puteai raspunde…
Timpul trecea si-mi promiteai multe, iar eu... credula cum eram, luam fiecare cuvant de-al tau ca fiind sfant si as fi bagat si mana-n foc ca-ti vei respecta promisiunile.
Mare prostie din partea mea!
Nu ai respectat nimic si ai plecat, dar vrand in continuare ca eu sa ma port cu tine ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat...
Ma multumeam cu firmiturile de afectiune ce mi le ofereai...
Cat de stupid!!!
Dar gata, ajunge!
 Eu nu mai vreau jumatati, vreau totul sau nimic!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu