Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

duminică, 29 aprilie 2012

Vreau ...

Era o noapte, in care stelele acopereau intreaga bolta cereasca. Atat de calda noaptea ce coborase usor peste tinutul meu si-n suflet ardea o dorinta nebuna sa te simt.
Tocmai imi trageam cearsaful pana la urechi... cand mana ta imi mangaie obrazul ud... Te simteam in intuneric... degetele mele iti descopereau parca pentru prima data buzele carnoase,ochii caprui, zambetul perfect...si pielea fina...
Eu: -Ai venit...? Esti aici?
El: -Pentru tine mereu voi veni...doar trebuie sa ma chemi!
Eu: -Stiu...dar mereu voi avea in suflet teama ca pleci si nu ai sa te mai intorci....
El: -Nu... nu te mai gandi la asta, acum te rog dormi... esti obosita, maine avem o zi libera doar pentru noi doi ...
Eu: -Vei fi si maine aici?
El: -Voi fi in fiecare zi, aici, langa tine!
Eu: -Promiti?
El: -Promit... te iubesc, bobocel mic!
Eu:-Si eu te iubesc, ini! ...
El: -Ssssttt...dormi
Eu: -Nuuu, nu vreau....
El: -Dar ce vrei?
Eu: -Vreau sa...

Si cand am deschis ochii, nu erai langa mine.
Insa, sufetul meu tot era plin de tine!
P.S.: Stiu, sunt egoista. Dar te vreau doar pentru mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu