Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

sâmbătă, 3 martie 2012

In inima ta ...

Nimeni in locul acela, doar umbra trupurilor arata ca-n acel inceput de noapte rece, cineva era in mica incapere.
Tacerea ii cuprinsese, ochii inlacrimati erau cei care vorbeau acum...

El:  - Si acum ce facem, ce o sa se intample cu noi?
Ea: - Tu ce vrei?
El: - Ce vreau eu ?
Ea:- Da, ce vrei tu! Asta conteaza.
El: - Eu vreau sa fiu cu tine, sa fim fericiti. Regret! Crede-ma, chiar regret!
Ea: - Ma vrei pe mine? Arata-mi asta! M-am saturat de atatea vorbe, m-am saturat de lacrimi. Insa, tine mine, nu m-am saturat sa te iubesc!...
.... baiatul o lua in brate si o saruta...

Ea: Ştii unde aş vrea să fiu acum, pentru totdeauna?
El: Nu! Unde ?
Ea: În inima ta...


P.S.: O sa raman in inima ta, C.?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu