Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

miercuri, 14 martie 2012

Hai ...

Hai, hai sa ne inchidem intr-o camera pentru cateva ore, iar cheia sa o punem undeva unde nici noi sa nu stim. Hai sa ne pierdem printre ganduri sterse si sa incepem sa povestim. Despre tine, despre mine, despre noi. Ce vrei sa faci, incotro sa mergi?  Incet  sau lent?
Hai sa ne cunoastem.
 Si, si...
Hai sa ne prefacem ca nu suntem noi, pe cand toti din jurul nostru sunt tot ei si sa schimbam lumea intr-un nor. Toti avem dreptul la norul nostru.
Sau...
Hai sa ne ascundem de lume, undeva departe. Si sa ne credem pe luna, sa credem ca e lumea nostra.
Hai sa ne mutam la casa noastra. Si sa o pictam. Si sa ne "haosam" de fiecare data cand aprindem lumina.
Hai sa alergam prin casa, fara sa ne fie frica si sa iti pun piedica. Ai sa cazi injurand. Ai sa iti rupi pantalonii,in timp ce genunchii tai vor avea de suferit. Dar ai sa ma privesti zambind, incercand sa lasi totul la o parte.Pentru mine.
Hai sa uitam de tot. 
Hai sa iesim in club cu totii.Si sa ne distram.Si sa te imbeti.Si sa te duc acasa.
Hai sa nu ne certam din nou. Sau hai sa ne certam. Si sa ne impacam. Si sa facem dragoste.
Hai sa facem dragoste in timp ce toti sunt in aproprierea noastra  si se uita plictisiti pe tavan. Sa ne certam jumatata de ora, cine sta deasupra.
Hai sa am grija de tine, cum am in totdeauna. Si sa iti spun un "te iubesc" sa adormi.
Hai adormi in bratele mele. Si dimineata,spune-mi ca si tu ma iubesti.
Hai...
Hai sa plecam din casa azi. Si sa ne ducem in orasul pe care il cunoastem atat de mult. Si sa fim doar noi doi, in ciuda cunostintelor pe care le avem.
Hai sa ne ratacim prin multime. Si sa intrebam mereu in ce parte e drumul spre casa.
Hai sa desenam stele pe peretii cerului atat de perfecti. Si lumea sa ne priveasca. Dar sa nu inteleaga nimic.
Hai sa ne tinem de mana...
Hai sa zburam din ce in ce mai sus. Si sa incalcam regulile, in timp ce tu imi faci o poza mie. Si eu iti fac o poza tie.
Hai sa tipam in timp ce mergem pe strada. Si sa creada lumea ca suntem nebuni.
Hai sa ne iubim tare. Si mult.
Hai sa zambim..

Hai sa ne alegem cantecul nostru.Si sa il ascultam mereu cand suntem singuri.
Hai...
Sa ne aducem aminte ce repede trece timpul.Hai sa nu ne prefacem. Si sa fim fericiti.
Hai sa iti aduci aminte cand am fost langa tine.
Cand tipai,cand pierdeai,cand erai fericit,suparat.
Hai sa iti aduci aminte cum inca sunt langa tine.
Cand tipi la mine,cand dai vina pe mine,cand uiti de mine.
Hai sa iti aduc aminte cum voi fi langa tine.
Cand ai sa ma distrugi,cand ai sa vrei sa plec.
Hai sa nu ne uitam in trecut. Sa inchidem usa ce trece catre trecut. Si sa imi para rau.
Acum e momentul sa imi dau seama, de adevar, de minciuna. Si tot  sa nu privesc in spate.

Hai vino. 

Si ia-ma in brate. Si spune-mi cat de rau iti pare ca am lipsit cateva ore.
Hai sa iti aduc aminte,ca tot la mine te vei intoarce.
Hai sa iti spun ca nu vreau sa te  pierdut.
Hai lasa-ma sa plang in fata ta. Si sa iti cer ajutor. Si sa vezi ce slaba sunt in interior.
Hai fa-ma sa zambesc, si spune-mi ca va fi bine.

Hai..fa ceva!
Hai sa iti amintesc ca inca mai traiesc. Si sa vezi ca simt nevoia sa-mi fi alaturi.
Hai.
Hai ia-ma in brate si spune-mi sa te iert. Si iti spun ca am facut-o deja. Si sterge-mi tu lacrima. Si tine minte ca e pentru tine.
Hai ia-ma de mana. Si ia-ma cu tine.
Hai sa fim pe veci,doar noi... noi doi... tu si eu!



Hai, Ini ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu