Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Tu m-ai pierdut ...



Tu,
Mi-ai dat ceea ce nu ştiam că pot primi,
M-ai făcut să simt ce nu credeam că pot simţi,
Mi-ai arătat o altă faţă a vieţii ce-mi era străină.


Tu,
Mi-ai pus aripi de vis in inimă şi m-ai invăţat să mă inalţ către cer,
M-ai ridicat la cer şi m-ai aşezat pe o stea,
Mi-ai atins sufletul cu o picătură de iubire şi mi-ai invadat viaţa,
M-ai cunoscut fără să vrei şi m-ai iubit.

Tu,
Te-ai strecurat in mine şi te-ai făcut stăpân pe fiinţa mea,
N-ai cerut nimic in schimb dar eu ţi-am dat tot ce aveam,
Pe mine ... prin iubirea mea.


Tu...
Tu m-ai pierdut ... undeva, departe de tine şi inima ta,
Intr-un loc străin ţie, m-ai aruncat fără să priveşti in urmă.
Sau nu a fost de ajuns să fiu a ta!?
Ori e mai bună ea ?!





P.S.: Babe, you lost me!
        De azi dragule, nu mai sunt a ta! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu