Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Mă mint ...

La nesfârşit mă mint frumos că sunt fericită alături de el.
.. Privirea ta sigură nu mă face să par mai putin credulă.
Părul castaniu lăsat să cadă, dezordonat şi nepieptănat îmi conturează faţa atât de imperfectă.

Mă mint frumos că l-am uitat pe idiot.
Am ochii obosiţi cu cearcăne mari şi vizibile.
Prea multe nopţi de amăgire şi asteptare?

Parcă eram fericită şi radiam alături de un necunoscut apărut brusc în viaţa mea.
Nici ăsta nu o să mă ţină mult.
O să fug şi de el cum am fugit şi de restul.
Fug de toţi ca să alerg după unul.

 Mă mint că se întoarce. La naiba.
Stiu prea bine că a plecat demult şi dus a fost.
" Când treci mai departe? Nu îti ajunge cât ai plâns?" imi spun mii de voci...
  Mă mint că încă mă iubeşte deşi ştiu că sunt decât o „ALTA”.
Rămân cu ăsta cu care sunt.
Măcar par fericită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu