Cu pana înmuiată în călimara plină de dragoste încep a scrie!

sâmbătă, 22 octombrie 2011

E pentru ultima dată!

Ia-mă usor de mână şi uită-te în ochii mei atât de goi.
Atinge-mi genele lungi şi negre înecate de atatea lacrimi şi suflă-mi uşor în părul împletit dorul tău.
Ucide-mă pentru o secundă cu zâmbetul tău.
Atinge-mi inima cu iubirea ta!
Cuprinde-mă de mijloc şi strâge-mă mai aproape de tine.
Nu mă săruta!
Lasă-mă să tânjesc după sărutarea ta cum tânjeste un orb după puţină lumină.
Atinge-mi buzele. Sunt însetate de sărutul tau.
 Lasă-mă să mă zbat în palmele tale până nu o să mai pot să respir.
Plimbă-ţi mâna usor pe trupul meu. E doar al tau!
Strânge-mă în braţe cu toată puterea ta. Mă voi sfărâma între mâinile tale.
...
Mai priveste-mă odată cu ochii tăi mici şi strânge-mă şi mai tare lângă tine.
E pentru ultima dată!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu